2016/08/18

Alkotósarkom (III. rész)

Bár már írtam 2 bejegyzést az alkotósarokról (ezeket ITT és ITT olvashatod), olyan sok minden változott azóta, hogy eljött az ideje egy újabb posztnak. 

Szóval hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy egyszerű, ámde nagyon aranyos alkotósarok. Azonban, ahogy nőtt a vállalkozásom egyre több kelléket gyűjtöttem be és közben teljesen beleszerelmesedtem a scrapbookozásba is. Így már nem csak az ékszerkészítéshez, horgoláshoz, varráshoz, betonozáshoz kellettek alapanyagok hanem a kreatív emlékmegőrzéshez is. És persze soha semmiből nem elég. Mindig találok magamnak egy szép textilt amit utána nem merek felvágni, vagy egy újabb fonalat ami kicsit más árnyalatú, mint az amit előzőhetén vettem. 
Egy szó, mint száz, a helyigényem folyamatosan nőtt, de a lakásunk valahogy ettől nem lett nagyobb. Ezért aztán az alkotósarok folyamatos átalakítást igényelt, hogy ne úgy nézzünk ki, mint valami raktár. 
Az átalakítás általában plusz dobozokat, tárolókat jelentett de aztán bekúszott a főfalra egy polc is. 

Majd amikor már ez sem volt elég az oldalsó falra is került egy mini polc,  alatta újabb dobozokkal, és a falon is elkezdtem felfelé terjeszkedni.
 
Ekkor jött a képbe az új varrógép amit nem tehettem a régi (még vas lábakkal rendelkező Singer) helyére, így pár héttel ezelőtt újabb átalakítást kellett eszközölni (F legnagyobb örömére, aki már eddig sem értette minek ennyi "kacat"). 
Az felújítás hatására most már egy teljes polcrendszer tornyosul az asztal fölé és bár kicsit zsúfoltnak és soknak érzem, most (még épp) mindennek meg van a helye. Még a varrógépnek is. :)


A jelenlegi felállásról és arról, hogy mit hol tárolok, még mindenképp szeretnék nektek írni, de addig is nézzetek be Insta oldalamra, ahol több képet is találhattok arról milyen volt korábban kicsiny alkotósarkom. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése