2014/12/31

Szilveszteri díszek gyorsan

Szilveszter az új lakásban és nekünk most esett le, hogy a díszek a régi szobámban maradtak. Átmenni értük már nem opció hiszen főzni/sütni is kellene estére úgyhogy gyors újra tervezés után úgy döntöttünk, hogy akkor Ferire marad az ebédfőzés én pedig gyorsan kitalálok valami szilveszteri díszt (vagy valami olyasmit). A dolog persze nem kis kihívást jelentett hiszen már csak pár óránk maradt az első vendégek megérkezéséig és a cuccaink nagy része még mindig Budaligeten van. Szerencsére azért nem minden :) 

A tegnapi transzfer géles bejegyzésemről például eszembe jutott, hogy van még nekem valami Pentart táblafestékem amit évekkel ezelőtt vettem de valamiért átkerült ide. A karácsonyra vásárolt fa képkeretek közül pedig az egyik megmaradt így gyorsan készítettem egy táblát. Időhiányában csak a tábla közepét festettem be, a keretet meghagytam natúrnak.
Szerencsére egy darab kréta is akadt itthon szóval krétával gyorsan ráfirkáltam, hogy "Boldog Új Évet" és tádddáááá, el is készült a tábla :) 
A tábla mellé még csináltam a maradék scrapbook papírjaimból egy sordíszt is, hogy kis szín is legyen az egészben. Természetesen ez is a gyorsaság jegyében készült (mintalyukasztóval kivagdostam a papírokat, majd összevarrtam őket és, hogy stílusos legyen dekortapasszal a falra ragasztottam).

Na és ezzel az egyik sarokba sikerült 1 óra alatt szilveszteri hangulatot teremteni :)

És hogy még teljesebb legyen az egész fogpálcákból és maradék anyagdarabokból még gyorsan-gyorsan készítettem zászlókat amiket a sütik közé fogunk szurkálni :)
Ez volt tehát a mai mármegintazutolsópercrehagytunkmindentdeakkorismegcsináljuk rovatunk. Köszönöm a figyelmet ééés BODOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK mindenkinek! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése