2014/12/08

Nanni albuma

*Nem szoktam másokat reklámozni, vagy legalábbis az ilyen posztjaimnak sosem ez volt a célja. Egyszerűen szeretem megosztani veletek ha valami tetszik vagy szép mert tudom, hogy Ti is értékelni fogjátok :)*


A héten valahogy rengeteg, számomra eddig ismeretlen magyar művészbe/alkotóba botlottam bele, többek között Nanniba aki készített egy irtó hangulatos albumot sok sok csodás képpel. Kicsit először el is öntött az irigység mert eszembe jutottak a saját kezdetleges albumjaim, de aztán az albumot lapozgatva gyorsan el is múlt: Nanni albumja igazi karácsonyi hangulatot áraszt és most pont valami hasonló kellemes érzésre volt szükségem a nagy tanulgatás során :) 
Íme hát az első album ami nem az én műveimről szól itten. Fogyasszátok szeretettel :)

2 megjegyzés:

  1. Óóó, ez tényleg meseszép, imádom a hangulatát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye ugye, Fanninak és csapatának nagyon jó érzéke van hozzá :) De a Te blogod is nagyon hangulatos Dóri! Nem is értem eddig, hogy nem találtam meg :)

      Törlés