2014/06/17

Csinálj Ékszert! Nyári fülbevaló

Már 3 hónap eltelt amióta bekerültem Alexandra Csinálj Ékszert csapatába és még nap mint nap érnek csodás meglepetések. Ebben a hónapban is rengeteg apróságot kaptunk kreatív csomagunkba; többek között színes flittereket, melyeknek felhasználási lehetőségeik határtalanok.

Íme például egy nagyon egyszerűen elkészíthető flitteres fülbevaló. Nem kell hozzá más csak egy pár fülbevaló alap, lánc, flitterek, üveggyöngyök vagy egyéb gyöngyök (én itt Alexandra gyöngyei mellett Cseh üveggyöngyöket használtam) és néhány szerelőkarika illetve szerelőpálca.


Eszközként 2 fogóra lesz szükség, amelyekkel a fülbevaló alapra felhelyezzük a láncot, majd random a láncra tesszük a szerelőkarikával ellátott flittereket és a szerelőpálcákra helyezett üveggyöngyöket. Én még fém medálokat is tettem a fülbevalóra, mivel valami nagyon nyárira vágytam, de eltudom képzelni tollakkal vagy egyéb elemekkel is. 
És ugye milyen egyszerű? Már kész is van! :)

Ráadásul Alexandra jóvoltából a fülbevalóhoz szükséges elemeket, most 10% kedvezménnyel megrendelhetitek a Csinálj Ékszert webáruházból.


A kedvezmény az alábbi termékekre érvényes*:


*A linkelt alapanyagokra 10% kedvezmény jár, amennyiben a "KCS10" kuponkódot használjátok. A kód 2014.06.30-ig érvényes, más kuponkóddal nem vonható össze, de egyéb akciókkal, például mennyiségi kedvezményekkel igen.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése