2016/08/30

Szeptemberi tervek

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én teljesen bedepiztem attól, hogy vége a nyárnak és kezdődik újból az egyetem. Napokig csak szenvedtem és folyamatosan azon járt az agyam, hogy mindjárt itt a tél, meg a hideg, meg a sötét, meg a sok réteg ruha és a nemtudommitvegyekfel időszak. Szóval csupa negatív gondolat. Végül tegnap úgy döntöttem, hogy ez így nem mehet tovább, semmi értelme sincs olyan dolgokon siránkozni amin úgysem tudok változtatni. Helyette inkább megpróbálom más szemszögből nézni a dolgot és elővettem a Scrapfellow utazónaplómat, hogy megtervezzem benne a szeptemberi hónapot. Amire kitöltöttem a naptárat már sokkal jobb kedvem lett, mert közben rájöttem, hogy milyen izgalmas dolgok várnak rám ebben a hónapban.

Először is az első 2 hetet Balcsin fogom tölteni és bár terepgyakorlat és mérés címszóval megyünk le mégiscsak kellemesebb így kezdeni az évet mintha az egyetemen kellene ücsörögni. 
Közben szeptember 10.-én lesz majd egy Bringa Börze a Dürer Kertben amin bár nem tudok ott lenni, de Ráhelnek, a szervezőnek köszönhetően a Soady Art termékek kint lesznek. Így a szokásos biciklis ékszereket, kitűzöket és sőrnyitókat ezúttal is megtaláljátok majd a Dürerben és az iskolakezdésre való tekintettel lesznek majd biciklis tolltartók és egyéb varrományok is.

Miután visszajöttünk Balcsiról azonnal egy izgalmas 2 napos vásárral folytatom majd a hónapot ugyanis idén Ősszel is megszervezik az Eleven Design vásárt, szeptember 17 és 18.-án. Ezalatt a 2 nap alatt a Moha Caféban találtok majd meg, és nagy örömömre, Vicával a Papillon ékszerek készítőjével ezúttal is egymás mellett leszünk, úgyhogy könnyen tudtok majd Papillon-Soadyart szetteket összeállítani :)
Szóval tulajdonképpen Szeptember első 3 hete igen izgalmasan fog telni és van bőven mit várnom, megyünk esküvőre, Balcsira és vásározni is fogok. Amire végigértem ezen a poszton rájöttem, hogy tulajdonképpen itt nem azzal lesz bajom hogy itt az Ősz hanem azzal, hogy mikor tudok majd egy kis Én időt és egy kis alkotást beiktatni. Illetve rájöttem arra is hogy rendeléseket se tudok majd felvenni ezért aztán most a MESKA boltot is bezártam. De addig is az alábbi helyeken továbbra is hozzájuthattok a Soady Art termékekhez:
Vásárok:


Remélem nektek is kellemesen fog telni a Szeptemberetek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése