2015/12/14

Tanfolyamot ajándékba

F már egy ideje rágja a fülem azzal, hogy írjak neki egy karácsonyi listát de nem nagyon tudtam mit ráírni. Nem tudom mit szeretnék karácsonyra, pontosabban amiről tudok az elég drága vagy nem olyan amit ajándékba illik kérni. Aztán rájöttem, hogy mi mást kérhetnék mint mondjuk egy jó kis kreatív tanfolyamot. Olyan régóta nézegetem őket, hogy most igazán kipróbálhatnék egyet. Tőle kérhetném a tanfolyamot, magamtól pedig időt és akkor jól meg leszek lepve. Jó-jó tudom, hogy ez nem a legjobb karácsonyra, de higgyétek el vannak olyan emberek akiknek érdemes listát csinálni, mert ha ő vesz magától...hát mit mondjak, én nagyon szeretem, de az ajándékozáshoz nincs sok érzéke és így neki is sokkal könnyebb.
Na lényeg a lényeg, most már tudom mit szeretnék már csak azt nem tudom melyiket szeretném mert olyan sok van. Összegyűjtöttem hát F-nek, hogy mik közül választhat nekem egyet és gondoltam megosztom veletek is.
Szerintem ez a top kreatív workshopok listája (további infóért a foglalkozásról/oldalról/készítőről katt a képre):

Cukorvirág tanfolyam
Tilka: Lámpakészítő tanfolyam
Apacuka: Kerámia tanfolyam
V
Barbi Varr tanfolyam
Artistamp: Pecsétkészítő tanfolyam
The Fanatic Calligrapher: Kaligráfia



Ha tetszett a bejegyzés olvassátok el Melinda posztját is ahol további ötleteket gyűjthettek. További ötletekkel és inspirációkkal pedig nemsokára itt és facebook oldalamon jelentkezem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése