2015/11/24

Modern adventi naptár házilag

Emlékeztek még az adventi naptáras bejegyzésemre? Valamiért eltűnt és nem tudom visszahozni, de itt a folytatás. A sok gondolkodás, ötletelés után ugyanis elkészült F-nek szánt adventi naptáram.


Ahhoz képest, hogy mennyit agyaltam rajta, egy nagyon egyszerű naptárat hoztam létre, mert hát mégis csak egy pasinak lesz, illetve figyelembe véve a kalóriamennyiséget amit 24 napnyi csoki szolgáltatna, úgy döntöttem, szép hagyomány az adventi naptárazás, de azért nem túl egészséges. Így aztán "csak" 17 csomagolásba került csoki a többi 7 csomagba saját tervezésű ajándékkuponokat rejtettem. 

Hozzávalók:
- Mini csipeszek

A kuponokat kinyomtatás után kézzel töltöttem ki. Az elején bajban voltam, hogy mit is írjak rá de végül olyan dolgok mellett döntöttem amiket amúgy nem annyira szívesen csinálok. Például: masszázs, ágyba reggeli, mozizás (tudom furcsa, de nem vagyok oda a moziért). Az utolsó kártyára pedig "társasozást" írtam, egyrészt mert nem annyira szeretek és ő nagyon örül amikor sikerül végre rávennie, másrészt pedig azért mert karácsonyra is társast kap ajándékba :) Ezt a kártyát külön meg is jelöltem a Scrapfellow akrilbélyegzőmmel, nehogy itt elkallódjon nekem és rossz helyre kerüljön.
Miután a kártyákat befejeztem, mindent a pergament papírtasakokba raktam. A kártyák pici tasakokba kerültek, míg a csokik nagy tasakokba. 

Mindegyik tasak kapott egy számot és egy pici facsipeszt, majd az összes tasakot szépen sorban elhelyeztem egy drótkosárba. Ezzel sikerült egyszerűen és gyorsan készítenem egy adventi naptárat ami a kis kártyáknak köszönhetően teljesen egyedi és személyre szabott lett. Ha tetszett a papírzacsis megoldás nézzétek meg Bóri adventi naptárját is!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése