2015/11/12

Csináld magad: Galaxis fülbevaló



Hozzávalók:
  • Ragasszuk az üveglencséket a kinyomtatott mintákra majd hagyjuk megszáradni(ha nem tudod hogyan kell, erről bővebben a CsináljÉszert! blogon olvashatsz)
  • Miután megszáradt ragasszuk be mintás üveglencséinket a bronz medálalapokba (én 12 mm-es üveglencséket és ezeknek megfelelő medálalapokat használtam, viszont minden medálnak csak az egyik oldalába ragasztottam üveglencsét, mert macaronként attól tartok túl nehézre sikerült volna a fülbevalóm)
  • A napot ábrázoló medálunkat a fenti képen látható módon ragasszuk rá a fülbevalóalapra ékszerragasztóval és jó sokáig hagyjuk száradni
  • A bolygókhoz különböző méretű lánc darabokat használjunk (nekem a legrövidebb láncom 2,5 cm volt a leghosszabb pedig 11,5 cm, de érdemes a fületekhez mérni mielőtt levágnátok a láncokat. Én így egy 15 cm-s fülbevalót kaptam, ami azért jóóóó hosszú :) )
  • A láncok egyik végét a napot tartalmazó füli alapba akasszuk bele a másik végére pedig a bolgyókat aggassuk fel szépen sorban és kész is a galaxis fülbevalónk :)
Ha szeretnétek készíthettek hozzáillő gyűrűt és nyakláncot is. A letölthető pdf fájlban 10, 12, 16, 20 és 25 mm átmérőben is megtaláljátok a napot és a bolygókat is :)


Ha tetszett a bejegyzés ne felejtsétek el, hogy Alexandra boltjában (Csináljékszert) most 10% kedvezmény jár az alábbi ékszeralapokra amennyiben a "KCS10" kuponkódot használjátok (*):
Ha pedig több inspirációra és csináld magad ötletre vágytok csatlakozzatok a CsináljÉkszert! 5tletelő facebook csapatához és nézzetek be hozzám is :)

*A kód 2015.11. 30-ig érvényes. Más kuponkóddal nem vonható össze, de egyéb akciókkal, például mennyiségi kedvezményekkel igen. A kódot csak regisztrált felhasználók tudják igény bevenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése