2015/11/09

9 ötlet adventi koszorúnak

Az adventi naptár ötletelő után hoztam nektek egy adventi koszorús ötletelőt, mert hát az is kelleni fog ugyebár.
Tavaly nekünk a költözés miatt egy nagyon egyszerű adventi koszorúnk volt amit annyira utolsó percben készítettem, hogy már gyertyákat sem kaptam hozzá, csak valami nagyon egyszerűeket. Szóval most előre bevásároltam mindenféle gyertyákból, már csak azt nem tudom milyen koszorút csináljak. Eredetileg valami hagyományosban gondolkoztam, de nagyon tetszenek a letisztázott, modern darabok is, úgyhogy most hezitálok. Sokkal egyszerűbb lenne egy hosszú tálcára kirakni 4 gyertyát és köré dobni pár szépséges díszt, mint egy koszorút csinálni. 
Nektek már megvan az adventi koszorútok?

1
Romantikus
2
Izgalmas
3
Csillagos, gömbös
Mohás
5
Rusztikus
6
Egyedi
7
Modern
8
Hagyományos
9
Egyszerü

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése