2015/07/29

Viràgtartó transzfertechnikàval


Mivel többen érdeklődtétek az előző bejegyzésekben szereplő virágtartó iránt, gondoltam a nyári első lakàsdekorációs tipp lehetne ennek az egyszerű projektnek a leírása, hiszen a növények és főleg az hogy miben tartjuk őket nagyon sokat dobhatnak lakásunk kinézetén :)


Magát a kaspót a Hobbyművészben vettem komoly 200 forintért még tavaly ősszel a költözésünkkor, de mivel a színe annyira nem tetszett gyorsan le is festettem fehérre akrilfestékkel. Ezek után vizes matricával vittem fel rá az általam elkészített grafikát és hagytam megszáradni.
Tulajdonképpen mivel a vizes matrica használatáról már írtam egy bejegyzést pár hónappal ezelőtt ezért ezt most nem ismétlem meg újra. Annyit kell róla tudni, hogy nagyon egyszerűen használható, csak ki kell rá nyomtatni a kívánt mintát és már mehet is a kaspóra tenni (és NEM KELL TÜKRÖZNI A MINTÁT NYOMTATÁS ELŐTT), de egyébként a matricához leírást is adnak :)
Ha részletes leírást szeretnétek ITT megtaláljátok korábbi bejegyzésemet róla ha pedig tetszik a kaspón lévő minta INNEN tudjátok letölteni* :)

*A letöltés ingyenes, de kérlek csak saját célra (személyes használatra) használd*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése