2015/06/29

Csináld magad kulcstartós, filc tárca

Mindig is szerettem volna kipróbálni a fém pénztárca kereteket, vettem is, nem egyet, de valahogy a gyönyörködés fázisában minden alkalommal elakadtam. Most azonban Szandrától olyan csodás mini kereteket kaptam, hogy végre sikerült rávenni magam a készítésre.

1-2 szerencsétlen próbálkozás után sikerült végül filcből elkészítenem az első fém keretes kulcstartós tárcáimat és csak nektek letölthető szabásmintát és leírást is készítettem hozzá, amit INNEN tudtok letölteni.
*A letöltés ingyenes, de kérlek csak saját célra (személyes használatra) használd*
A fém pénztárca keret pedig ITT kapható.

Ha pedig már belejöttél a készítésbe, díszítsd a tárcádat például fém függő díszekkel, vagy medálokkal



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése