2015/06/03

Az új projekt

Nem bírom ki, hogy ne újságoljam el nektek min kattogok éppen: Lámpákat szeretnék gyártani...Igen lámpákat. Olyan sok pozitív visszajelzés érkezett amikor megmutattam nektek, milyen lámpát csináltam magunknak a nappaliba, hogy egészen belelkesedtem. Azóta egyre csak azon járt az agyam hogyan fejleszthetném tovább az ötletet. A végső lökést a mai nap adta amikor elmentem a textilkábelek fellegvárába, a Tilka műhelybe, minta darabokért.
Szerelem volt első látásra. Csodás színek és az a hangulat ami ott uralkodott; sosem láttam még ilyen meghitt, családias műhelyt. Lényeg, hogy a textilkábelek teljesen meggyőztek arról, hogy színes lámpákat szeretnék gyártani úgyhogy ha minden jól megy nemsokára megszületnek az első prototípusok. 

A Tilka műhely
A Tilka műhely egy kis részlete

Szépséges Tilka mintadarabjaim
Szépséges Tilka mintadarabjaim  


Az első lámpa alapanyagai
Az első lámpa tervezett színéi

A terv az, hogy mindenféle lámpákat készítek: mennyezeti és fali lámpákat, horgoltakat és textileket, egyszerűbb egyszínűeket és tarka-barkákat. Egy közös lesz csak bennük: mindegyiknek Tilka kábele lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése