2015/05/07

Üveglencsés medálok kicsit másképp

Nem tudom ti hogy vagytok vele de én mindenhez az ékszerragasztómat használom, mert majdnem mindent megragaszt. Ragaszthatunk vele például textilre műgyanta virágokat, vagy üvegre fém dolgokat. Most ez utóbbiról hoztam nektek képeket és egy nagyon rövidke leírást, hogy lássátok milyen jópofa medálok készíthetőek ezzel a módszerrel.


Ehhez a projekthez Szandra lapos lencséit használtam és az egyszerűség kedvéért scrapbook papírokat. De Szandra mintás papírjait is tökéletesen megfelelnek erre a célra. 
A 20 mm átmérőjű lencséket ITT és ITT találjátok. Továbbá szükségem volt még:
-ragasztható medáltartóra ezüst és bronz színben
-fémfityegőkre vagy köztesekre, melyek közül én az alábbiakat használtam: 
balettruha, eperke, galamb
-ékszerragasztóra

A projekt nagyon egyszerű:
Ékszerragasztóval a lencséket a papírra ragasztjuk, majd száradás után körbevágjuk. A fityegőket az üvegre ragasztjuk és ha szükséges medáltartót ragasztunk a papírra A feladat ebben az esetben valójában nem is az elkészítés hanem a megfelelő kombináció. Érdemes több fityegőt rápróbálni az üveglencsére mielőtt ráragasztanánk.


Ha tetszett a bejegyzés ne felejtsétek el, hogy Alexandra boltjában (Csináljékszert)  most 10% kedvezmény jár az összes belinkelt ékszeralapra amennyiben a "KCS10" kuponkódot használjátok(*) további példákat hasonló medálokra pedig facebook oldalamon találtok.


*A kód 2015.05.31-ig érvényes. Más kuponkóddal nem vonható össze, de egyéb akciókkal, például mennyiségi kedvezményekkel igen. A kódot csak regisztrált felhasználók tudják igény bevenni!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése