2015/05/03

Szeretjük

Sok örömteli pillanatról számolhatnék be ezen a héten, de a legfontosabb ami történt, hogy most már kaphatóak SoadyArt termékeim Győrben a Szeretjük boltban.

Számomra ez egy nagyon nagy lépés. Őszintén szólva sosem gondoltam volna amikor hobbiból elkezdtem ékszereket gyártani, hogy egyszer eljutok erre a  szintre. Ezért aztán szeretném megköszönni Áginak, hogy adott nekem egy lehetőséget és befogadta csodálatos kisboltjába kézzel készített kis apróságaimat. :)
Ha Győrben jártok mindenképp nézzetek be hozzá, mert rengeteg kincset találhattok nála. Azoknak pedig akik kíváncsiak milyen Soadyart termékek kaphatóak a boltban hoztam egy kis ízelítőt.
Fűszertartoból íróasztali tároló


Fűszertartoból íróasztali tároló

Remélem tetszenek! :)


4 megjegyzés:

  1. Győr tőlünk 40 km, ha megyünk, mindenképpen bemegyek ebbe a boltba, mert nagyon jókat hallottam róla. Neked, Andi meg gratula, csak így tovább! <3

    VálaszTörlés