2015/02/02

Horgolt lakásdekoráció

Az új mánia: horgolás
Ha én egyszer egy technikát megszeretek képes vagyok napokon keresztül csak azzal foglalkozni. Most így vagyok a horgolással; gyakorlatilag 2 hete minden este horgolok filmnézés közben. Kicsit problémás mert kezdő horgolóként még nagyon figyelnem kell arra mit csinálok és elég lassan haladok de így is készült egy tucat képkeret, egy rakat szívecske (mert azt könnyű csinálni) és egy szett poháralátét. Na meg virágok, masnik, tárolók és egy ecsettartó is. Szóval kezd ellepni minket ez a sok apróság ezért a hétvégén gyorsan csináltam sok-sok képet és arra a következtetésre jutottam, hogy nagyon jól fel lehet dobni a lakást 1-1 horgolt aprósággal. Hoztam nektek egy-két képet, hogy ezt "bebizonyítsam" :)
>


A kedvenc színkombinációm
A kedvenc színkombinációm


Saját grafika horgolt kerettel
Saját grafika horgolt kerettel



Poháralátétek tavaszra
Poháralátétek tavaszra



Ecsettartó
SEcsettartó


Még több poháralátét
Még több poháralátét



Szívecskék
Szívecskék



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése