2015/01/14

Valami új

Egy olyan borongós novemberi napon eldöntöttem, hogy megtanulok horgolni. A célra már nem igen emlékszem lényeg, hogy megtanultam csak épp fonalam nem nagyon volt. Bementem hát a Barka boltba egy gombolyagért ... meg ahogy én azt képzeltem hogy bemegyek egyért és tényleg eggyel jövök ki... Szóval hiba volt: bementem, tátva maradt a szám és nem bírtam kijönni. Azok a színek, azok a csodás fonalak ... Én ezt mindig is olyan öregek sportjának gondoltam ... De azok a színek. Minden volt csak épp öreges nem. 
Csak álltam gyönyörködtem és néha elhessegettem egy-egy segítőkész eladót. Nem tudtam választani de ebben úgysem tudott volna segíteni rajtam senki ... Max egy milliomos aki felvásárolja nekem az egész boltot ...
Pár óra alatt azért csak sikerült választani. A pasztell mellett döntöttem, olyan tavaszváróra. És mert tavaszváró becsúszott egy indokolatlan Jácint is, de nem bántam meg és most már csak idő kell, hogy neki lássak valami újnak, valami szépnek, valami tavaszinak :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése