2015/01/07

Egy kis lakás története: II.rész avagy konyhai tárolás Soadyartosan

Valamikor réges-rég ígértem nektek lakásfelújítós/dekorációs posztokat, mert én kis buta azt képzeltem, hogy lakásfelújítás és egyetem mellett lesz időm fényképezni és posztolgatni. Hát nem sikerült, de úgy döntöttem most pótlom és lassan (nagyon lassan) bemutatom nektek kis-lakunk legérdekesebb zugait, a konyhával kezdve :)
És hogy összekössem a hasznosat a hasznossal a befőttes/tároló üvegek díszítését is belevettem mert ígértem a transzfer csoportunknak egy leírást és letölthető címkéket (lásd lejjebb). 


Szóval így néz ki a konyha és igen büszke vagyok rá, mert a tárolás és a dekoráció nagy részét újrahasznosítással és házilag oldottuk meg. (A képekre kattintva nagyban is megnézheted őket.)
Régi könyvespolcból konyhai polcos elem
Könyvespolcból konyhai tároló
A kedvenc sarok
A kedvenc sarok
Teák és szakácskönyvek
Teák és szakácskönyvek
Fűszeres dobozkám
Fűszeres dobozkám
Tárolás pinterestesen
Tárolás pinterestesen
Növénykéim
Zöld-ségek

A cukor, liszt, tészta és rizs tárolására azonban nem találtam otthon elég nagy befőttes üvegeket ezért kicsit körülnéztem miben tarthatnánk őket. Találtam is kedvemre való tárolókat a Butlers-be csak az áraik nem tetszettek ezért úgy döntöttem, hogy mitnekem Butlers-escsodálatostárolók megcsinálom én magamnak házilag.


Így születtek meg kicsiny konyhánk legfontosabb elemei és íme nektek a leírás :)

Hozzávalók:
-vizes matrica (kapható például ITT)
-nyomtató
-üvegek a tároláshoz
-címkék (az általam készített címkéket innen tudod letölteni de kérlek csak saját használatra vidd, sokat dolgoztam velük ezért fontos nekem, hogy ezt figyelembe vedd)

Elkészítés:
A vizes matricával nagyon egyszerű dolgozni: 
-nyomtasd ki rá a mintát /transzfereseknek figyelem: NEM KELL megtükrözni a mintát, ez nem egy valódi transzfer technika hanem ténylegesen matricaként működik/ 
-vágd körbe
-langyos vízbe áztasd be és ha már látod, hogy válik el a papír a matricától vedd ki
-távolítsd el a papírt és óvatosan helyezd fel a megtisztított felületre
-még pár másodpercig igazgathatsz rajta, töröld le egy száraz ronggyal éééés KÉSZ. Ilyen egyszerű és nagyszerű dolog a vizes matrica. Azt ugyan  még nem tudom, hogy mi történik ha mosogatni szeretnénk az edénykéket, de reménykedem benne, hogy kézzel langyos vízben tisztíthatóak lesznek. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése