2014/12/02

Névjegykártyák kreatívan

A hétvégén egy workshopon vettem részt és felmerült bennem, hogy milyen jó lett volna névjegykártyákat vinni. Nem mintha lenne nekem olyan. De hát miért is lett volna gondoltam magamban. Nem szoktam úgy bemutatkozni, hogy "Hello Andy vagyok, környezettudós és mellesleg hobbiból kézműveskedek". De tulajdonképpen attól, hogy nem így fogok kezet az emberekkel még lehetne névjegykártyám, úgyhogy csináltam egy párat csak úgy Soady Art módra természetesen :)

Csináltam mindegyikről 1-1 képet, kíváncsi vagyok ti mit szóltok majd hozzá:
1) 2 pici barack színű pötty fülbevalóhoz készítettem az alábbi névjegykártyát. Mivel a füliket ajiba adom fel is helyeztem őket a "névjegykártyára".

2) A napokban készült szívecskés gyűrű is kapott szívecskés szalaggal díszített kártyácskát.  

3) Kicsit más dizájn itt a textilre varrtam rá a kártyát. Ez volt az első ami elkészült a 3 közül, de ez kicsit kevésbé tetszik, mert túl nagy lett.

Hát kezdésnek ennyi, több nem is nagyon lesz most, mert sok értelme nincs, de jót szórakoztam a gyártás során :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése