2014/06/12

Prága (2. rész)

Annyi minden történt mostanában, hogy nem volt időm megírni a Prágai bejegyzés második részét...na de most cserébe fényképes dokumentációt is kaptok hozzá :)
Ha még emlékeztek az első részre, elmeséltem, hogy milyen is az amikor készülök valahova. Ez a bejegyzés pedig arról szól, hogy milyen is az, ha voltam valahol, azaz hogyan zajlik egy utazás dokumentációja. 
Bemutatom hát az utazónaplómat (na jó valójában nem is egy igazi napló inkább fényképalbumszerűség valahol a scrapbook/smashbook határán). Lényeg, hogy minden utazás után (általában fél-1 évvel rá) kinyomtatok pár képet és beragasztom az albumba. Mindig csak 1-2 oldalt veszek igénybe 1-1 városhoz és csak a számomra legérdekesebb részeket igyekszem belerakni. 
Prágai bejegyzésem első oldalára térképet, vonatjegyet és egy festett képet ragasztottam.

Ezek néha teljesen abszurd dolgokat jelent: Egy étteremet, egy macskát az ablakban, egy vicces plakátot vagy akár egy finom fagyit. Prágába például engem a tetők nyűgöztek le. Igen...tetők...olyan szépek, egységesek voltak, nagyon tetszett.
A prágai tetők nagyon megfogtak így legalább 40 kép készült róluk a várból.
A prágai vár is nagyon kedvenc volt, bár főleg a kilátás miatt.

A másik nagy kedvenc a Mucha múzeum volt. Bár a művész munkássága alapján nagyobbra számítottam, azért nagyon sok mindent megtudtam róla amit eddig nem, és még inkább belezúgtam a műveibe. Így aztán ezt is megörökítettem.
Emlékek a Mucha múzeumból: belépőjegy, szórólap részletek és egy képeslap.

Muchat Eszter barátnőm ismertette meg velem:
Ezt a medált a tőle kapott matricák egyikéből készítettem és azóta is ez a kedvenc Mucha művem (Topáz)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése